April 29, 2015

Most Loved This Week # 5


אני יודעת שקראתי לפוסט ״אהובי השבוע״ אבל פה ספציפית מדובר בשבועיים :)

אתחיל מהספר- HOW TO BE PARISIAN WHEREVER YOU ARE- "איך להיות פריזאית איפה שאת נמצאת״ זה ספר ממש חמוד! ה״אובססיה״ שלי לפריז התחילה לפני כמה שנים שביקרתי שם מטעם העבודה, היה לי את כל החלק התיירותי של לראות את האתרים הגדולים וכל זה, אבל היה לי חלק יותר גדול של לראות מה זה פריז ביום יום, בצד הפחות ״זוהר״, עשיתי קורס בפריז בבניין צרפתי קטן שבקומה השנייה היתה הוצאה לאור שמגזין לייף סטייל וכל בוקר/ צהריים ראיתי את האנשים שמגיעים לשם, הסגנון שלהם, אם זה לבוש או אישיות וזה שינה בי משהו :)

זה גרם לי להתעניין יותר בתרבות ובסגנון החיים הצרפתי, אני זוכרת שהייתה בחורה צרפתית שעלינו כל בוקר יחד במעלית, היא הלכה להוצאה לאור ואני המשכתי לקורס בקומה השלישית, ישר אחרי היום הראשון שראיתי אותה הלכתי לעשות שופינג מטורף ושיניתי את כל הסגנון שלי, להרבה יותר נקי וקלאסי, להחזיק כמה פרטים איכותיים ו״ניצחיים״ וכל זה כי ראיתי אותה במעלית!

אז בחזרה לספר...הוא מדבר על סגנון חיים, גישה, אהבה, סטייל, הוא יורד לכל הפרטים הקטנים שהצרפתיות עושות ביום יום, נורא מעניין כי זה שונה ממני, ושונה במהות שלו זה דבר מעניין!
הספר כתוב באנגלית, אבל אנגלית סבבה! לא מסובך לקריאה בכלל, הוא נכתב על ידי 4 חברות טובות ונוגע מהמון תחומים בחיים, יש בו הרבה קטעים מצחיקים! אחלה תמונות והמלצות
אני הזמנתי דרך Book Depository , יותר זולים מאמזון, אין דמי משלוח והם כותבים מחירים בעברית.. לחצו כאן


*סרטון חמוד עם אחת מכותבת הספר



Cargo HD Picture Perfect CC Cream- סיסי מבית קרגו, אחד המוצרים היותר מעניינים שהשתמשתי בהם, מדובר בסיסי שמתאים את עצמו לגוון עור שלך באופן מושלם, בעיקרון המוצר מגיע ב-3 גוונים כלליים: בהיר, מדיום ומדיום-כהה, את בוחרת את מה שפחות או יותר נראה לך שיתאים, אני לקחתי מדיום, כי תיארתי לעצמי שבמהלך הקיץ אני אשתזף ואהיה כהה יותר ממה שעכשיו, כך או כך המייקאפ לבן, הוא נשאר לבן עד שאת מורחת אותו על הפנים, אז הוא מתאים את עצמו לגוון שלך, איך זה קורה? אין לי  מושג אבל זה מגניב לאללה! מבחינת כיסוי- קל ביותר, הוא יאחד את העור, יכניס glow, יטשטש את המראה של הנקבוביות לגמרי, אבל אל תצפי לכיסוי רציני או כיסוי של פצעים וכ״ו, נטו אחידות של גוון, מטשטש אדומומיות, הווא מגיע עם spf של 20, שזה מעולה, מבחינת עמידות- אני הסתדרתי איתו, שמתי קצת פודרה בתחילת היום באזורים השומניים וזהו, הוא החזיק מעמד.. שורה תחתונה מייקאפ לעצלניות שאוהבת מראה טבעי, למרוח ולצאת!



Anastasia Beverly Hills Brow Wiz- העיפרון גבות הכי מדובר של השנים האחרונות בערך! לפני הבייבי הזה היה לי את העיפרון של טום פורד שכתבתי עליו פוסט, הוא מעולה אבל הוא נגמר, וידעתי בפירוש שאחרי שהוא יגמר אני אזמין את זה! כולם אומרים שהוא נורא דק..לא תיארתי לעצמי עד כמה...כאילו ממש דק, אפילו האריזה דקה, הוא מעולה, באמת- לא פלא יש כל כך הרבה באז סביבו, נורא קל ליצור מראה טבעי וממש לצייר שערות, הפיגמט לא חזק במיוחד שזה דבר טוב שזה קשור לגבות, מאוד עמיד, אממ כן..לא יודעת עוד מה להגיד עליו, אחלה של עיפרון! יש המון גוונים! אני הלכתי על חום בינוני, שזה אחלה צבע אין בו טיפה של כתום או אדום הוא אפילו טיפה אפרורי מה שגרום לכל האזור להיראות טבעי.



I'm Actually A Mermaid- ״אני בעצם בתולת ים״ , הכיסוי הזה הצחיק אותי אז הזמנתי אותו מאסוס, אני נורא אוהבת את העיצוב של האייפון 5 עם הזהב, אז אני תמיד בוחרת בכיסוי שקוף, פה ספציפית זה שקוף עם אותיות מזהב ורוד (אובססיה רצינית!) אז זה די מושלם בעיני!

xoxo
דנית





נ.ב זה הדף פייסבוק שלי, התעשי לי לייק? https://www.facebook.com/Danitslove :)
Share:

3 comments

  1. היי דנית, מאוד נהנית לקרוא את הבלוג שלך!

    אני מאוד רציתי לקנות את הספר והתלבטתי אבל עכשיו אחרי הפוסט הזה אני חייבת לקנות!

    אולי את יודעת מה ההבדל בין שני הספרים?
    יש ספר נוסף עם אותה כותרת עם בחורה שלבושה שחור?

    תודה :)

    הילה

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי הילה!
      תודה :)
      זה אותו ספר בדיוק הם פשוט שינו לו את העיצוב מבחוץ
      העיצוב החדש זה עם הבחורה

      Delete
  2. היי דנית,

    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך!

    התלבטתי לגבי הספר הזה אבל עכשיו אחרי שקראתי אני חייבת :)

    את יודעת אולי מה ההבדל בין הספר הזה לספר הבא?

    http://www.bookdepository.com/How-be-Parisian-Anne-Berest/9780091958091

    בכריכה יש בחורה לבושה שחור

    תודה הילה :)

    ReplyDelete

© DanitsLove | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig