August 2, 2015

Everyday Summer Makeup 2015


אוגוסט נכנס....חום אימים, אני בכלל בחורה של חורף, אני אוהבת שקר, שיש רוח...אבל נו טוב, הקיץ כבר בשיאו וצריך להתמודד עם העניין בגבורה, בעיקר אם צריך לשים איפור על הפנים.

בכללי יש כמה חוקים שתקפים בקיץ:

1. לא להתאפר
2. קרם הגנה
3. מים
4. אבטיח- כל הזמן אבטיח
5. אם את כבר חייייייבת לשים איפור כדי לא להבהיל עוברים ושבים ברחוב, אז ללכת על המינימום, כמה שפחות, כמה שיותר רענן, כמה שיותר טבעי, אין פה מקום לצללית מעושנת, אודם אדום, איילינר מסובך ואלף שכבות של חומרים על הפנים. אין.

אז אני אתחיל בסדר אקראי:

מייקאפ- Shiseido UV Protective Liquid Foundation קניתי אותו בקיץ שעבר בדיוטי פריי של כריתים- זה מזכיר לי את הנוף של הים בזמן שחיכיתי בקופה של הדיוטי כמעט כל פעם שאני מסתכלת על הבקבוק, אבל בלי קשר זה ה- מייקאפ לקיץ, קליל ביותר על העור, לא מרגישים אותו, כיסוי בינוני ועם עבודה קלה אפשר להגיע לכיסוי גבוה מבלי לרצות לגרד את הפנים, הגנה גבוהה של 30 (יש אותו גם בהגנה של 42) הוא ל-א זז, אני לא משתמשת בפודרה בכלל (אני יודעת!), הוא לא זז (עמיד במים)...אני גם לא נראת כמו כדור דיסקו בסוף היום, כאילו מה עוד אפשר לבקש? ראיתי אותו בדוכנים של שיסידו בארץ, אז לא אמורה להיות בעיה לרכוש אותו כאן, אבל בכל זאת צירפתי לינק לקנייה און ליין.

מסקרה- False Lash Telescopic Loreal לוריאל טלסקופיק בשפורפרת כסופה, אחלה מסקרה, לא נוזלת אף על פי שזו ספציפית לא עמידה למים, נותנת מראה מלא לריסים, בעיקר אורך והפרדה במראה שהוא יחסית טבעי שזה מעולה, גם כל הזמן יש מבצע כזה או אחר עליה, אם אני זוכרת נכון שילמתי עליה איזה 50 שקלים במשביר לצרכן.


קונסילר/ קורקטור (מתקן) - Bobbi Brown Correctoe in Light to Medium Bisque פה ספציפית מדובר בקורקטור של בובי בראון בגוון סלמון עדין שכל הפואנטה שלו היא לתקן את הכהויות מתחת לעין, ואז אמורים לשים מעל קונסילר, אבל כמו שכתבתי למעלה, אני בעד כמה שפחות מוצרים בימים אלו, אני מצאתי שהקורקטור הזה מעולה בפני עצמו, מכסה ומתקן, קליל נורא, לא נכנס לקווים הקטנים מתחת לעין (שיש גם לבחורות צעירות!!)עמיד וזהו, אני מרוצה.

שפתון -Gerard Cosmetics 1995 שפתון בית גראד קוסמטיקס, קניתי אותו לפני כמה חודשים ואני חורשת עליו, נורא קל לשחק איתו, אפשר לשים שכבה דקיקה רק בשביל להכניס קצת חיים לשפתיים ואפשר לעוף במריחה שתיתן פיגמנט מלא, כך או כך הוא נוח על השפתיים, די עמיד, לא לכל היום כמובן אבל לשעתיים בוקר ככה.. מה רע? הוא די מאט, הכי מראה שנות ה- 90.

גבות - Anastasia Beverly Hills Brow Wiz in Medium Brown העיפרון המדובר של אנסטסיה בוורלי הילס בגוון, עיפרון מעולה, אפשר להוציא מראה סופר טבעי ואפשר ללכת על מראה של שירטטתי גבות HD הכל תלוי בכמה זמן וסבלנות יש לך, הוא עמיד מאוד!


עיפרון שפתיים- il.makiage Lip Liner in Vintage של איל מקיאג, הוא עמיד, יש לו צבע יפה- ורוד כהה כזה, ורוד עתיק..משהו בסגנון, לפעמים אני שמה רק אותו בלי שום שפתון נוסף מעל והוא עושה עבודה מעולה :)

פודרה לעיניים- Laura Mercier Secret Brightening Powder 2 או יותר נכון למתחת העין, הפודרה של לורה מרסייר נדירה, מדובר באבקה קלילה ודקיקה שכל מטרתה היא להבהיר כהיות ולוודא שהקונסילר לא יברח לשום מקום, היא עושה את עבודה ביעילות, יש לי אותה כבר שנים והיא פשוט לא נגמרת. (אני קניתי אותה מסטרוברי בזמנו אבל נראה שנגמר להם הסטוק, לא מצאתי אתר אחר שעושה משלוחים לארץ שיש בו את המוצר)

סומק- Perricone MD No Biush Blush מבית אמ די פריקון, אני ממש אוהבת את המוצר הזה! בחיים לא היה לי סומק שנראה כל כך טבעי, מאחר ומדובר בסרום אז הוא מאוד קליל על העור, גם פה יש הגנה של 30! הפיגמנט מתמזג עם העור בצורה מושלמת והוא עמיד.. באסה היחידה היא שאין משלוחים לארץ למוצר זה.

xoxo
דנית

נ.ב זה הדף פייסבוק שלי, התעשי לי לייק? https://www.facebook.com/Danitslove :)
Share:

2 comments

  1. יששש. ממש התגעגענו לפוסטים שלך שבוע אחרי ,שבוע

    ReplyDelete

© DanitsLove | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig