April 3, 2016

Most Loved This Week # 6


רכשתי לפני כמה שבועות 3 מוצרים חדשים און ליין ..מכירה את זה שכל מה שאת מזמינה יוצא בול כמו שציפית שזה יהיה? אז זה מה שקרה לי פה
אני מרוצה מכל אחד ואחד מהדברים...נתחיל!

BECCA Beach Tint in Watermelon- אז ככה, מדובר במוצר של בקה, צבע שמיועד גם לשפתיים וגם ללחיים, סומק ושפתון בשפורפרת קטנה אחת, בדרך כלל, רוב המוצרים של שפתיים ולחיים יחד יוצאים די נפילה, הם מהממים כסומק אבל זוועה כשפתון וההפך, פה ספציפית זה מושלם בכל מצב, ששמים את הצבע על השפתיים הוא נהפך לסופר טבעי עם טיפונת של ברק, ושמורחים אותו על הלחיים זה נראה כאילו את מסמיקה מפנים, הוא עמיד במים וזה באמת ככה, הצבע פשוט נתפס אל העור. הריח טיפה מציק לטעמי, הוא מתוק מידי, בזוקה באקסטרים... אבל לא ביגי, אני מתמודדת.


Perricone MD No Bronzer Bronzer- דיברתי על המוצרים של פריקון אמ די מלא פעמים, אני סופר מאוהבת בשפתון ובסומק שלהם אז זה היה פשוט סופר טבעי להמשיך ולנסות מוצרים אחרים שלהם, קניתי את הברונזר לא ברונזר שלהם , מהסדרה של האיפור לא איפור, כמו כל המוצרים באותה סדרה גם הוא נראה סופרררר טבעי על העור, כאילו את לא מאופרת....אבל את כן, באופן רישמי זה הברונזר הכי טבעי שהשתמשתי בו, מדובר בחומר סופר נוזלי, ממש כמו מים, יש בו מקדם הגנה של 30 (!!) יש בו קצת נצנצים קטנטנים אבל ברגע שמורחים את הברונזר על העור הם נעלמים, העור הופך למבריק אבל בצורה עדינה וטבעית, פשוט מקבל glow, הגוון לא כתום מידי, לא חום מידי, לא קר מידי ולא חם מידי, פשוט באמצע, נטרלי, וטוב שכך.

Eyeko London Brow Gel- ג׳ל לגבות של אייקו, הוא מושלם, המברשת קטנה ונוחה, יש בו טיפונת של פיגמנט טבעי, הוא מחזיק את השערות במקום מבלי להרגיש כאילו מרחת חומר על הגבות וכל הבעת פנים תעיף לך אותה מהמקום, לא רק שלא מרגישים את זה, גם לא רואים את זה, הגבה נראת כמו גבה, היא פשוט לא תתבלגן במהלך היום, אני חייבת לציין שלפני שקניתי את זה השתמשתי בג׳ל גבות של מייבלין brow drama ...זה שכולם מדברים עליו, אני לא הבנתי מה הקטע שם, זה לא עשה כלום לגבות, והמברשת העגולה הזאת מעצבנת...
אבל בכל אופן, מבחינת השוואה לג׳ל גבות הסופר מצליח של אנסטסיה בברלי הילס, אני חייבת להגיד שאני מעדיפה את זה יותר, לא פלא שהוא זכה בכל מיני פרסים מעולם היופי, גם יש בתוכו סרומים וויטמינים כדי לעודד גדילה של השערות.. לא ראיתי שינוי דרסטי לבנתיים, אבל הזמן יגיד.


ביוטי בלנדר- הוא לא חלק מהרכישה האחרונה, למען האמת יש לי אותו כבר מעל שנתיים בערך, אני פשוט לא השתמשתי בו יותר מידי, יש לי יחסי שנאה ואהבה עם המוצר הזה, מצד אחד הוא נותן כיסוי מהמם לעור שמשתמשים בו למריחת מייקאפ, אבל מצד שני הוא דורש עבודה וניקיון על בסיס יומי, אי אפשר למרוח מייקאפ ולמחרת להשתמש בו שוב כאילו כלום, זה לא מברשת, הבקטריות נתפסות אליו הרבה יותר מהר בגלל שזה ספוג, ובעיקר כי צריך להשתמש בו כשהוא לח....ואני בבסיס עצלנית, כאילו למי יש כוח לשטוף עם סבון ולחטא אחרי כל שימוש, אבל אני מפתיעה את עצמי בשבועיים האחרונים, כי זה בדיוק מה שאני עושה, התחלתי להשתמש במייקאפ חדש (מהמם! אני אכתוב עליו פוסט בנפרד) והמריחה עם הביוטי בלנדר נותנת מראה כזה מושלם לעור שאני מרגישה שההשקעה בספוג המעצבן הזה משתלמת..

אגב...למי שיש לה את הביוטי בלנדר ולא יודעת איך לחטא אותו... אז ככה:

קחי קערה קטנה שימי טיפה מים, משהו כמו סנטימטר, שימי את הספוג שם ותכניסי למיקרו ל 30 שניות, זה יהרוג את כל החיידקים והבקטריות בפנים, אחרי זה שטפי היטב עם סבון (אני אישית שוטפת עם הסבון של ג׳ונסון ג׳ונסון לתינוקות, לא משנה איזה סוג) ותניחי לו להתייבש בכיף.


סוואץ:
מצד ימין הסומק, מצד שמאל הברונזר


ותמונה אחרונה, שלא כל כך קשורה לפוסט, אבל יש לי ספר תמונות של ניו יורק שקניתי בזמנו במוזיאון המטרו במנהטן, מדהים, איזה כיף זה להסתכל על התמונות יפות שזה בין הידיים ולא על גבי מסך! הספר נקרא Iconic New York- Christopher Bliss לגמרי ספר לשים על השולחן קפה ל״קישוט״.


xoxo
דנית.

נ.ב זה הדף פייסבוק שלי, התעשי לי לייק? https://www.facebook.com/Danitslove :)

Share:

2 comments

  1. כל המוצרים נראים מעולים! המסקרה לגבות מאוד סקרנה אותי אחרי קריאת הפוסט שלך, ויש מצב גדול שארכוש אותה. מאיפה את ממליצה להזמין?

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא מעולה
      beautybay.com אני הזמנתי דרך
      אבל יש באסוס והמשלוח חינם אז עדיף משם:
      http://www.asos.com/Eyeko/Eyeko-Brow-Gel/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2559737

      :)

      Delete

© DanitsLove | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig