August 21, 2016

All about brows

גבות, גבות...בתכלס זה אחד החלקים היותר חשובים בפנים, בואו נשים את הדברים על השולחן :) הן ממסגרות את העיניים, רוב ההבעות פנים שלי עוברות דרך הגבות..אז צריך וחשוב לתת להן אהבה, רק לא יותר מידי...

כי אני נתתי להם המון אהבה, יותר מידי ואז נשארתי עם 2.5 שערות גבה, בארבעה החודשים האחרונים אני עוברת תהליך לחידוש הגבה שלי, מדקה וחסרת מעוף, ולעבה (לא יותר מידי) ובעלת נוכחות..

איך אני עושה את זה?
1. הפסקתי ללכת לגבאית, זהו, רוצה גבות מלאות? תפסיקי למרוט אותן!, מצאתי שכל פעם שהלכתי לעשות גבות ירדה לי עוד שורה של שיער, ולא משנה כמה הוראות נתתי, מרוב שמרטתי אותן כבר לא נשאר יותר מידי מה לעשות... אז הפסקתי, היה חודש שזה נראה כמו בלגן שלם, אבל לאט ובזהירות הן התמלאו, הורדתי רק מה שצריך ובשיא הקמצנות!
2. מה שלא נותן הטבע, נותן הצבע... אי משתמשת במוצרים המצולמים מטה כדי לרמות :)


אני מקבלת המון מחמאות על הגבות, וכל הזמן שואלים אותי מה אני עושה ובמה אני משתמשת, אז החלטתי לכתוב על זה פוסט (תמונות גבה מטה)

השלבים והמוצרים:
1. אני מסרקת את הגבות כלפי מטה ויוצרת קו עדין ממש בשורה של השורש עם העיפרון גבות של בובי בראון בגוון Mahogany לאורך כל החלק העליון של הגבה (באופן רשמי הוא העיפרון גבות הכי טוב שהשתמשתי בו עד היום, יותר מטום פורד ויותר מאנסטסיה- הוא גם מגיע עם מברשת באחד הצדדים זה אז מעולה)
2. אותה פעולה כמו שבל ראשון רק לכיון הפוך- מסרקת את הגבות כלפי מעלה ויוצרת קן עדין צמוד לשורש של השיער- ממש כמו שלב ראשון, ואז מסרקת חזרה בעדינות, עצם הסירוק מטשטש את העיפרון וגורם להכל להיראות יותר רך.
בכללי שאני מגיעה עם העיפרון לחלק של הכנף אני שומרת על יותר דקיקות בעובי, גם אם יש שיערות שלא נכנסות בין הקווי עיפרון, זה בסדר, גורם להכל להיראות יותר טבעי.
3. אם יש לי חלקים ריקים שצריך למלא בתוך הגבה אז אני משתמשת בצללית, רכשתי לפני מיליון שנה את ה BROW TO GO של גארד קוסמטיקס, עלה לי גרוש בזמנו, עכשיו זה יותר יקר, תכלס כל צללית שמתאימה לגוון הגבה שלך תתאים, פה יש 2 גוונים ושעווה (לא משתמשת בה) אני לוקחת את הגוון הכהה יותר ועוברת על החלק החיצוני של הגבה, הכנף, מה שקרוב יותר לרקות, ואת הצבע הבהיר אני שמה על החלק הקדמי של הגבה בעזרת המברשת המדהימה (!!!) של מורפי M160 והיא גם זולה!, היא כל כך דקיקה דחוסה ומדוייקת, אני הרבה פעמים משתמשת בה גם לאיילנר, היא מושלמת, אבל בחזרה לגבה, מאחר והצבע בהיר יותר הכל נראה רך יותר ועדין/
עם שאריות האבקה על המברשת אני ממלאה בעדינות גם את החלק הקידמי כדי לצמצם רווח גדול מידי בין גבה לגבה.
4. קונסילר- לא צילמתי אותו, אבל זה חלק חשוב, בגלל שאני עדין בתהליך של מילוי הגבות, יש לפעמים שערות סוררות שאני עדיין לא בטוחה אם אני רוצה להיפטר מהן, כי זה יכול להתאים לי בהמשך ששאר השיערות יצמחו, אז מה שאני עושה זה לקחת טיפונת של קונסילר ולהעביר עם מברשת או אצבע מתחת לגבה, זה מנקה הכל ויוצר גבה מוגדרת יותר.
5. לא חובה- אבל אחרי שסיימתי את האומנות שיצרתי על הגבות, אני מורחת ג׳ל כדי לשמור על השיערות במקום, אני משתמשת בג׳ל גבות של אייקו הוא מעולה.

הגבות:



אני חייבת לציין שזה פעם ראשונה שאני ממש מרוצה מהגבות שלי, ממש! הן לא נראו ככה במציאות, הן הרבה יותר דקות והצורה שלהן לא מוגדרות, אבל עם המוצרים הנכונים והשיטה הנכונה, הן נראות טוב, מלאות וטבעיות (לדעתי) וכל גבה יכולה להיראות ככה, רק תלכו לפי מה שכתבתי.

* טיפים נוספים
1. לא לצייר ממש על השיערות עצמן עם עיפרון, זה לא טוב לאורך זמן זה מחליש אותן, אני משתמשת עם העיפרון רק כדי ליצור את הצורה שאני רוצה ולמסגר את שיער הגבה, המילוי עצמו והגוון נעשה בעיקר עם הצללית.
2. שמן קיק- אחלה כדי לחזק את השיער ולעודד את השיער לגדול, צריך להשתמש בכמות פיצית ולא להשתמש בזה כל יום, פעם, פעמיים בשבוע מספיק, למרוח לפני שינה (אפשר גם על הריסים)

xoxo

דנית.
Share:

2 comments

  1. אששש עליךך, איזו מושלמת את משהוו למות
    חיכתי חיכתי וידעתי הפוסט יגיע, ישש

    ReplyDelete
    Replies
    1. חחח תודה, הייתי חייבת לשתף

      Delete

© DanitsLove | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig