September 4, 2016

MURAD

התחלתי להשתמש במוצרים האלו לפני כמעט שלושה חודשים, ככה שאני מרגישה בנוח לתת עליהם חוות דעת.
אני אתחיל מזה שכבר המון זמן רציתי לנסות את המוצרים של מוירד, אבל נמנעתי כי הם טיפה יקרים וגם אני חששתי שזה יגרום לי לפריחה בפנים (מה שקורה המון פעמים) כי יש לי עור מאוד רגיש וכבר עשיתי מעבר יפה למוצרים טבעיים ואורגניים לעור הפנים, אבל הכל התחיל להיגמר לי ואני אוהבת לנסות דברים חדשים והכי חשוב שמעתי עליהם דברים מדהימים.

המבחר אין סופי, יש לחברה הזאת מוצר לכל סוג עור ולכל בעיה, אני החלטתי ללכת על הקו שמיועד לעור שסובל מאקנה וגם רוצה את הפלוסים של אנטי אייגינג על הדרך, מבחינתי זה נשמע שילוב מושלם, כי כבר הגעתי לגיל שצריך לשים דגש, ועל הדרך לטפל בעור.. אני חייבת להגיד שאני לא בטוחה אם זו הייתה בחירה סופר נכונה כי אני לא סובלת מאקנה ממש, אבל חשבתי שאולי זה יעזור עם הפריחה והרגישות, החלטתי להסתכל על העור שלי כבעייתי שורה תחתונה.



כמעט כל סדרה שלהם בנוייה מ 3 שלבים, ניקיון, סרום ולחות, יש גם אפשרות לטונר.

Murad Time Release Blemish Cleanser- סבון פנים, הוא מעולה, לקח לעור שלי כמעט שבועיים להתרגל אליו כי הוא יותר חזק ממה שהשתמשתי עד כה, אבל הוא לא גרם לי לפריחה שזה פלוס, הוא נותן תחושה של סופר ניקיון ורעננות מבלי לייבוש את העור, ובנוגע לפצעונים, הוא מושלם לזה, אם את סובלת מאקנה ממש אני יותר ממליצה לנסות, מהניסיון שלי אם צמח לי חבר קטן על הפנים, הסבון הזה היה דואג להעביר אותו כבר ליום למחרת, כל מה שעשיתי זה לשטוף את הפנים ולהתרכז באיזור הבעייתי, מה שנאמר על ידי החברה זה שאחרי שטיפת הפנים נשאר חומר פעיל על העור שעמיד עד לשמונה שעות בערך שנלחם בפצעונים וכדומה, אני לא יודעת אם זה נכון או לא, כי מין הסתם לא מרגישים כלום על הפנים, אבל בשורה התחתונה זה עובד, והסבון הזה מחזיק המון זמן, כי הוא גדול וגם לא צריך להשתמש בהרבה, גודל של גרגיר אפונה זה מספיק, הוא יחזיק מעמד לפחות ארבעה חודשים, אני משתמשת בו בוקר וערב. לא מתאים לאזור העיניים.

Murad Advanced Blemish & wrinkle reducer- זה היה המוצר שהכי חיכיתי לנסות, כי הבנתי שהוא מחולל פלאים לעור, ממש מעניק עור חדש, לצערי זה לא עבד עליי, תוך יום הבנתי שהעור שלי אלרגי למוצר הזה, ניסיתי כמה פעמים אבל זה היה יותר מידי לעור שלי והחלטתי להפסיק, ככה שאני לא יכולה לתת דעה, ממה שאני הבנתי זה מחדש את העור, מחליק אותו בנוסף ללחות ושמירה על עור נקי מפצעונים.לא מתאים לאזור העיניים.


Murad Anti- Aging Moisturizer SPF 30 For blemish prone skin- אחלה קרם לחות עם קרם הגנה, אני תמיד נופלת עם העניין הזה של קרם הגנה בקיץ, אני לא מצליחה לדבוק בעניין, וזה מבחינתי פיתרון קל, זה פשוט משולב בקרם לחות, מושלם.
הוא מאוד קליל המרקם שלו נוזלי כמעט תחליבי, יש טיפה ריח של קרם הגנה, שנעלם אחרי שהוא נספג לעור (לי זה לא מפריע) הוא נספג מאוד מהר והעור נשאר מלא בלחות לאורך היום, לא מרגיש שומני או כבד, אחלה של מוצר, וצריך ממש טיפונת לכל הפנים, ככה שהוא יחזיק מעמד הרבה זמן, ויש בו חומרים שמונעים סתימת נקבוביות מה שיכול לקרות עם סוגים שונים של קרם לחות. מאוד מומלץ, וגם זה כמובן חלק מהסדרה של אנטי אקנה.

את המוצרים הבאים הזמנתי לפני חודש, והספקתי להשתמש בהם כבר 6 או 7 פעמים, שני המוצרים האלה מגיעים כסט, לא בנפרד.


Blackhead & Pore Clearing Duo - סט נגד שחורים וניקוי נקבוביות, שמתי את עיניי על המוצר הזה כבר תקופה ותהייתי עם עצמי אם זה באמת עובד, הביקורות אמרו שכן, אז החלטתי לקנות ולנסות
זה מגיע ב 2 שלבים:
שלב 1 (הצנצנת) יש בה חומר שנראה כמו חימר לבן שמורחים על האיזורים בעלי פורענות כמו האף וצדדיו, מצח וסנטר (או איזורים אחרים פנים כל אחד והפנים שלו) משאירים את זה ל 10 דקות ושוטפים. החלק של השטיפה טיפה קשה זה לא יורד ישר, אני משתמשת בספוגיות  שקונים שסופר פארם וזה מוריד את זה ישר.
שלב 2 (הסרום) מורחים אחרי הטיפול ועוד שכבה אחרי 12 שעות, אני לא חושבת שזה עושה יותר מידי חוץ מלתת לחות למקום לעבר הסרה של תאים, זה לא סרום שהייתי שמה כדי שיצמצם לי את הנקבוביות מתחת לאיפור לדוגמא...אבל הוא הגיע בסט ואני עושה מה שכתוב.
בנוגע לתוצאות.... אין תוצאות ישר אחרי הפעם הראשונה זה משהו שצריך להמשיך להשתמש בו ואחרי זמן מה רואים שיפור, ולגמרי רואים שיפור! זה לחלוטין שואב החוצה את כל הפיכסה ומצמצם נקבוביות כאילו אין מחר, הדבר שכן רואים שיפור באופן מיידי זה בטקסטורה של העור, מכירים את זה שעור שיש בו שחורים אז הוא לא חלק, טיפה גבובשי...זה מעביר את זה ברגע, יש תחושה של יציאה מהקוסמטיקאית בחלק הזה.
פשוט לא לצפות לעור נקי משחורים ישר כי זה לא המקרה, אני משתמשת בזה פעמיים בשבוע בערך לפני שינה, ואני מרוצה, אני רואה שיפור, בעיקר בעניין הטקסטורה של העור, זה סופר חשוב! כי עור חלק יושב עליו המייקאפ יותר טוב .... :)

את המוצרים של מוירד אפשר למצוא בארץ ברשת אפריל, אני הזמנתי אותם און ליין (קישורים על השמות של המוצר בורוד) טיפה יותר זול... הם אולי לא הכי זולים אבל יש מוצרים הרבה יותר יקרים מזה ושעובדים פחות, ואני חושבת שהגדלים ועצם העובדה שהם מאוד מרוכזים וצריך להשתמש בטיפונת של חומר די מאזנת את עניין המחיר וזה יוצא משתלם...לדעתי.

xoxo
דנית

Share:

2 comments

  1. לא היה לי מושג שיש מוראד בארץ, חידשת לי! קיבלתי דוגמית של האקספוליאטר שלהם ואני אובססיבית לגביו, הוא מושלם ובהחלט עשה לי חשק לנסות יותר מהחברה. אחרי הפוסט שלך גם הקלינסר נוסף לווישליסט, סקירה מעולה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש להם כל כך הרבה מוצרים שאני רוצה לנסות... אחלה של חברה

      Delete

© DanitsLove | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig