February 27, 2017

My Night Time Routine With Avene

אני די בטוחה שכתבתי בעבר ששיגרת הערב זה החלק האהוב עליי ביום :)
זה החלק שמסיים את היום, מפנק את העור ומרגיע (בעיניי בכל אופן) עם הזמן למדתי לפשט את הרוטינה הזאת, כי זה מה שמתאים לעור שלי, פחות מוצרים- יותר טיפול נקודתי למה שאני צריכה.

החלק העיקרי שעליו אני כותבת היום מגיע אחרי שהסרתי איפור ושטפתי פנים (פוסט על זה בהמשך), אני משתמשת ב-3 מוצרים בלבד, כולם של Avene, מהסדרה החדשה שלהם ״פיזיוליפט״ - אנטי אייג׳ינג.

אני שילבתי מוצרי אנטי אייג׳ינג כבר מגיל 23 בערך, אני בת 31 היום, והעור שלי נראה כמעט אותו דבר, אני באופן אישי חושבת שזה חשוב להתחיל מוקדם ולשלב מוצר או שניים שמיועדים לאנטי אייג׳ינג לשיגרת הטיפוח.

מאחר ואוון הוא מותג שמיועד לעור רגיש ואלרגי (הייי אני!!! אני רגישה ואלרגית!) אני מסתדרת איתם מעולה, עד כה לא גירד לי, לא יצאה לי פריחה וכל הבלגן הזה.

אז שנתחיל?
מימין לשמאל



*עט למילוי קמטים PhysioLift Wrinkle filler- מדובר בעצם בקרם קליל ביותר שנספג סופר מהר לעור, אני מורחת נקודתית במקומות יותר ״בעייתים״ כמו קמטי חיוך והמצח, אני משתמשת במוצר כל לילה לפני שינה, הוא מאוד נוח על העור, מלא בלחות, לא מורגש בכלל (שזה מעולה בעיניי כי אני לא אוהבת מוצרים כבדים) והעור נראה טוב מאוד בבוקר! מלא חומרים פעילים כגון רטינאלדהיד (נגזרת של ויטמין A המעודדת יצור של קולגן ואלסטין), חומצה היאלרונית (מעודדת גמישות וחיזוק העור), Ascofilline (מעניק לחות ומעודד ייצור של קולגן)
שורה תחתונה מלא בגודיס, עלות: 299 ש״ח



*קרם לילה PhysioLift Smoothing, regenerating night balm- זה ישמע טיפה מוזר, אבל אני לא משתמשת בקרם הזה לעור הפנים, זה עניין של העדפה אישית, אני לא אוהבת למרוח קרם לחות בלילה, אני לא מרגישה צורך וגם אני רוצה שהעור שלי ינשום אחרי שעות שהוא חנוק תחת מוצרי טיפוח, איפור וזיהום סביבתי! מה שאני כן עושה עם הקרם הזה זה למרוח על הצוואר, אני בטוחה שאני לא היחידה שמזניחה את האזור הזה, וזה כל כך לא טוב! גם לחלק הזה מגיע אהבה ותשומת לב, מאחר והמוצר הזה מיועד גם לשם אני מנצלת את זה למטרה זו, אף על פי שהמרקם מרגיש טיפה סמיך, בפועל הוא סופר קליל בדיוק כמו העט, נספג מהר, לא משאיר תחושה כבדה או שומנית, מושלם, העור מרגיש מלא לחות וחלק, אני ממש אוהבת את זה, וגם הוא כמו כל הסדרה הזאת עשיר בחומרים פעילים למיצוק וגמישות, עלות: 289 ש״ח



*קרם עיניים PhysioLift Eyes- החברה טוענת שהוא כולל חומרים פעילים להפחת נפיחות בשיעור מעל 50% והפחתת עיגולים כהים כ- 15%, בנוגע לנפיחות אני לגמרי מסכימה, אף על פי שאני לא ישנה טוב בלילה (מתעוררת כמו שעון בשעה 3!) אני לא קמה עם נפיחות מתחת לעיניים בכלל, בנוגע לכהויות לא שמתי לב לשינוי עדיין, גם הוא כמו שאר המוצרים, קליל, מלא לחות ונספג מהר, איזור העין מרגיש רענן! עלות 289 ש״ח

אז זו שגרת טיפוח שלי בערב, קליל לא? :)

xoxo
דנית

*PR
Share:

2 comments

  1. המוצרים נשמעים מצויננים! אני מאוד אוהבת את מוצרי AVENE ומשתמשת בהם באדיקות, אבל דווקא את אלו טרם ניסיתי. סקרנת אותי לגבי קרם העיניים (שכרגע בכלל לא בשגרה שלי משום מה) ועשית לי חשק לנסות אותו גם.
    אגב ממליצה לך לבדוק באתר ECHEMIST הבריטי שמוכר את מוצרי המותג, מאוד יכול להיות שחלק מהמוצרים זמינים לרכישה גם שם, ומה שבטוח יצא משתלם יותר! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תמיד הזמנה מחו"ל משתלמת יותר :)
      מה שכן המחירים שציינתי הם לפני הנחות ומבצעים...

      Delete

© DanitsLove | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig